وب هُستینگ
عکس بکر , ابتذال در سینمای ایران, بدحجاب, بزرگترین سایت عکس, بی حجاب, تصویر, جشن, دنیا, دوازدهمین, سینما, عکس, عکس های اونجوری بازیگران زن ایرانی, عکس های بازیگران مرد ایرانی, عکس های بد حجاب نیوشا ضیغمی, عکس های بد حجاب و لورفته و داغ بازیگران ایرانی, عکس های بد حجاب پرستو صالحی, عکس های بدحجاب لاله اسکندری, عکس های بدحجاب مهناز افشار, عکس های بدحجابی, عکس های بدحجابی بازیگران زن ایرانی, عکس های بدون آرم, عکس های بی حجابی, عکس های داغ بازیگران زن ایرانی, عکس های داغ روز, عکس های شخصی شهاب حسینی, عکس های شخصی مهناز افشار, عکس های لورفته بازیگران زن ایرانی, عکس های کمیاب بازیگران زن و مرد ایرانی, مراسم, مرکز عکس ایران،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس فلسفي،اس ام اس گریه دار،اس ام اس خنده دار،اس ام اس غمگین،اس ام اس دلتنگی،اس ام اس انتظار،اس ام اس انگلیسی،اس ام اس تبریک تولد،اس ام اس تنهایی،اس ام اس دانش آموزی،اس ام اس روز مادر،اس ام اس روز پدر،اس ام اس سرکاري،اس ام اس صبح بخیر،اس ام اس ضد دختر،اس ام اس ضد پسر،اس ام اس محرم،داستان کوتاه،دانستنی ها،طنز و خنده دار،بازی آنلاین،خواندنی ها،شعر،مطالب عاشقانه،کارت پستال،دانلود نرم افزار،کتاب الکترونیکی،کلیپ موبایل،برنامه آندروید،بازی آندروید،برنامه موبایل،بازی موبایل،ترفند موبایل،تصویر زمینه،کتاب موبایل،موبایل جاوا،
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عکس و آدرس nazpic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 233528
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


میزبانی وب

Servers وب هُستینگ

میزبانی وب یا وب هُستینگ (به انگلیسی: Web Hosting)‏ به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد.

وب سایت‌ها از مجموعه‌ای از فایلهای مختلف مانند تصاویر، متون و فایلهای برنامه نویسی شده به زبانهای مختلف و سایر اسناد مربوطه تشکیل می‌شود که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده‌اند. هر شخصی که نرم‌افزارهای لازم و دسترسی به این فایلها را داشته باشد امکان بازدید از این سایت را دارد. حال برای اینکه همه مردم امکان دسترسی به فایلها را داشته باشند نیاز است تا فایلها در کامپیوتری قرار گیرند که همواره به اینترنت پرسرعت متصل است به این کامپیوترها «سرویس دهنده» یا «سرور» می‌گویند.

خدمات میزبانی وب معمولاً به موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
میزبانی اشتراکی
در میزبانی وب معمولاً شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات یک سرور تهیه می‌کنند و توسط کنترل‌پنل‌ها امکانات و فضای آن را بین مشتریان خود تقسیم بندی می‌کنند، که به این خدمات میزبانی اشتراکی یا (به انگلیسی: Shared Hosting)‏ گفته می‌شود.
ویندوز
منظور از خدمات ویندوز و در اصطلاح هُست ویندوز مربوط به سرور آن است که معمولاً ویندوز سرور می‌باشد.تفاوت اصلی بین هُست ویندوز و سایر خدمات میزبانی وب، پشتیبانی کردن این سرورها از زبان‌های ASP و ASP.NET و همچنین بانک اطلاعتی MSSQL می‌باشد. البته هُست‌های ویندوز به علت نیاز به خرید لیسانس ویندوز سرور از ماکروسافت هزینه بالاتری نسبت به هُست لینوکس دارند. معمولاً برای سرورهای ویندوز از کنترل‌پنل‌های پلسک، هلم، وب سایت پنل و هُستینگ کنترولر استفاده می‌شود.
لینوکس
منظور از خدمات هُست لینوکس و در اصطلاح هُست لینوکس مربوط به سرورهای لینوکس است. سرورهای لینوکس از محبوبت خاصی برخوردار هستند که مهمترین عامل آن کد باز بودن و رایگان بودن آن است. هُست لینوکس بیشتر برای استفاده از زبان PHP و همچنین بانک اطلاعتی MySql است. معمولا برای هُست‌های لینوکس از کنترل‌پنل‌های سی‌پنل، دایرکت ادمین، پلسک و کلوکزو استفاده می‌شود.
فضای رایگان
البته وبگاه‌هایی هستند که در قبال ارائه خدمات میزبانی وب از مشترک خود هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. که به هُست رایگان شهرت دارند، که اکثرا با قرار دادن تبلیغات اجباری هزینه‌های رایانه سرور را تامین می‌کنند.
نمایندهٔ فروش
نماینده فروش خدمات میزبانی وب (به انگلیسی: reseller)‏ این اجازه را به مشتریان می‌دهد تا خود به عنوان فروشنده خدمات میزبانی اقدام نمایند و به کسب درآمد بپردازند. اغلب نمایندگان فروش فضایی را از یک ارایه دهندهٔ هُستینگ خریداری مینمایند و بوسیلهٔ کنترل‌پنل هُست آنرا بین مشتریان خود تقسیم میکنند.
سرور مجازی
سرور مجازی
سرور مجازی یک نوع سرور اینترنتی است که به وسیله نرم‌افزارهای مخصوصی از یک سرور قوی تر ایجاد می‌شود. ویژگی اصلی و برتر سرور مجازی نسبت به هُست اشتراکی، محدود و اختصاصی بودن میزان حافظه و سایر امکانات عمده‌است که به مانند هُست اشتراکی بین چندین مشترک تقسیم نمی‌شود، به‌طوری که از لحاظ ظاهری سرور مجازی تفاوت چندانی با سرور اختصاصی ندارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,ساعت 1:14 توسط حسین |